Продавець Интернет-магазин Караван розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1526 відгуків
Замовлення по сайту 400 грн.

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (завтра, 15.12).

Інтернет магазин Караван
Графік роботи
  • Понеділок
    08:0020:00
  • Вівторок
    08:0020:00
  • Середа
    08:0020:00
  • Четвер
    08:0020:00
  • Пʼятниця
    10:0020:00
  • Субота
    10:0020:00
  • Неділя
    10:0020:00
Контакти
+380 (67) 772-12-30
Интернет-магазин Караван
Сергей
Вишневе Промислова 5, Київ, Україна
magazin-karavan.com.uamagazin-karavan@ukr.net0677721230

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства. Терміни повернення можливе повернення протягом 14 днів після одержання (для товарів належної якості). Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Згідно з чинним законодавством ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; збережені всі ярлики і заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. УВАГА! Обов'язково перевіряйте товар при отриманні на складі кур'єрської служби! Якщо при отриманні товару виявлений бій або шлюб, Вам необхідно скласти Акт при представникові кур'єрської служби і повідомити номер цього Акта і кількість пошкодженого товару.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner